Nieuwe vlakvandikte-machine van Felder/Hammer, de A2-26

Marcel1

Nieuw lid
28 jul 2023
3
0
Groningen
Doe maar. Ik heb al eerder Felder gevraagd voor een demo A2 26 om te reviewen en deze te vergelijken met mijn A3 26. Dat is toen een beetje afgehouden, omdat de A2 26 pas in oktober in productie zou gaan. Ik zal in september nog eens vragen.
Hallo, heeft dit nog iets opgeleverd?
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Nee, ze wilden niet. Hun voorstel was dat ik er 1 zou kopen (zonder korting), een review zou schrijven en dan de machine weer verkopen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt……
wat is dat voor een gek klantenmodel, jij verliest er alleen maar mee
oh nee, jij hebt een review ‘mogen’ schrijven
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
439
108
Middelburg
Die mensen in Barneveld hebben humor die wij niet begrijpen, vraag me af is dit Tiroler humor, dikke tieten, bier en een vette worst, kom laten we polonaise lopen rond dat gele monster, carnaval kan beginnen:poop:
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.770
740
Enschede, Twente
Familiebedrijf. Heel strak qua prijsstelling. Met moeite kun je er 5 procent korting krijgen. Ik heb er eigenlijk wel respect voor in deze wereld van internetaanbiedingen en gehussel.
maar goed, daar hebben we in deze context weinig aan. Het wachten is op een review van een oosterbuur.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Mijn voorstel was dat ik een (demo)machine zou lenen en een dubbelreview zou maken van deze en mijn A3-26. Dan zou het hen enkel de transportkosten kosten (en mogelijk een machine die ze niet als nieuw kunnen verkopen).
 

Marcel1

Nieuw lid
28 jul 2023
3
0
Groningen
Familiebedrijf. Heel strak qua prijsstelling. Met moeite kun je er 5 procent korting krijgen. Ik heb er eigenlijk wel respect voor in deze wereld van internetaanbiedingen en gehussel.
maar goed, daar hebben we in deze context weinig aan. Het wachten is op een review van een oosterbuur.
Ik vond een review in het Pools (denk ik) op Youtube. Helaas kan alleen het commentaar worden vertaald.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.