Nieuwe Veto Pro Pac MP1X

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.229
1.101
Te koop nieuwe en ongebruikte Veto MP1X.

De Veto komt met de oorspronkelijke factuur voor de garantie. De garantie van de Veto is nog niet geregistreerd. In de reviews komt de Veto naar voren als een van de beste tool pouches.

Mooie en handige tool pouch, De Veto kan zowel aan de riem worden gedragen, maar je kunt de "flap" ook in jouw broekzak/achterzak steken. De flap is ook te gebruiken als stand.

De Veto heeft 1 groot vak , 3 vakken voor tangen, 2 vakken die onder open zijn (voor bv een schroevendraaier), 2 vakken voor potloden, 2 vakken voor hele kleine schroevendraaiers/lange bits, een houder voor een rolmaat en een lus om rollen tape aan te bevestigen. Bij de clip voor de rolmaat kun je nog een extra tang zetten. De Veto MP1X komt zonder het gereedschap op de foto's. Deze zijn enkel om aan te geven wat er in past.

De reden van verkoop is dat ik toch bij Toughbuilt blijf. De Veto is op alle vlakken beter, maar bij het overstappen naar Veto zou ik ook andere tassen van Veto moeten kopen en die investering is mij te hoog. De Veto is momenteel in de EU nergens te krijgen. Ik heb deze moeten importeren.

De Veto kan afgehaald worden in Maastricht (Eindhoven is waarschijnlijk ook mogelijk) of worden verzonden. De Marktplaatsprijs is €120, forumprijs is €105.

IMG_1787.jpeg

IMG_1792.jpeg

IMG_1791.jpeg

IMG_1790.jpeg

IMG_1789.jpeg

IMG_1788.jpeg

IMG_1793.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Scheppie

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.413
378
Heelsum
De reden van verkoop is dat ik toch bij Toughbuilt blijf. De Veto is op alle vlakken beter, maar bij het overstappen naar Veto zou ik ook andere tassen van Veto moeten kopen en die investering is mij te hoog. De Veto is momenteel in de EU nergens te krijgen. Ik heb deze moeten importeren.

Dat is niet helemaal waar, bij GereedschapPro is een zeer ruim assortiment Veto tassen te koop.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.229
1.101
@Scheppie: Jouw link verwijst naar een ander model (MP2X), terwijl ik de MP1X verkoop. Veto is momenteel heel lastig beschikbaar in de Eu, vndaar dat GereedschapPro ook maar 6 modellen te koop heeft (Veto Pro Pac heeft meer dan 200 modellen).

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.413
378
Heelsum
ja je hebt gelijk, is inderdaad de 2 ipv de 1.

Dat GereedschapPro er maar 6 verkoopt klopt volgens mij niet, als ik op hun site Veto intyp krijg ik 112 verschillende tassen en alles wat in aanklik (zeker niet alle 112) gedaan is op voorraad.

Sorry. maar ik wou niet je verkoop topic kapen.... mooi tasje was je verkoopt.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.229
1.101
Sorry, je hebt gelijk. Ik dacht dat ze bij GereedschapPro alles van Veto onder "Gereedschaphouder - pouch" hadden staan. Maar ze hebben inderdaad meer en dat staat in andere categorieën.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.