Nieuwe mijlpaal

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Iedereen gefeliciteerd en Jaap in het bijzonder.
Het forum is door de 19.000 leden grens heen.
Op naar de 20.000!
 
P

Pel

Guest
Tjonge, al 19000 aangemelde leden het gaat inderdaad hard, op naar de 20000, gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.

Groet Pel.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Echt fijn dat dit forum nog steeds verder open bloeit, in tegenstelling tot velen... Mijn andere passie ligt bij auto's en alles daar rond, en daar zijn de meeste fora echt op sterven na dood :rolleyes: Sinds facebook/sociale media zo populair is geworden zijn er al vele, thans ooit zeer populaire, fora de dieperik in gegaan.
 
P

Pel

Guest
Echt fijn dat dit forum nog steeds verder open bloeit, in tegenstelling tot velen... Mijn andere passie ligt bij auto's en alles daar rond, en daar zijn de meeste fora echt op sterven na dood :rolleyes: Sinds facebook/sociale media zo populair is geworden zijn er al vele, thans ooit zeer populaire, fora de dieperik in gegaan.

Heeft m.i. ook veel te maken met de omgangsvorm op een forum, wat dat betreft zijn we misschien een positieve uitzondering.

Groet Pel.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
De omgangsvorm hier is ook een van de redenen dat ik me hier geregistreerd heb, anders was ik gewoon blijven lezen als gast.
Wat dat betreft is dit echt een fijn, behulpzaam en sociaal forum waar netjes met elkaar word omgegaan en af en toe een pittige discussie moet ook kunnen.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Heeft m.i. ook veel te maken met de omgangsvorm op een forum, wat dat betreft zijn we misschien een positieve uitzondering.

Groet Pel.

Denk ik ook, vroeger zat ik iedere dag op het FOG forum en dat was even geweldig, maar de sfeer is daar nogal grimmig geworden. Alsof er daar mensen betaald worden om de boel te verknoeien.
Het heeft waarschijnlijk ook te maken met populariteit, zodra iets erg populair begint te worden dan trek je ook slecht publiek aan. Als ik de commentaren lees op een video van Matthias wandel dan schrik ik van hoe heftig dat er aan toe gaat, terwijl op mijn veel kleiner kanaal heb ik dat gelukkig helemaal niet en is iedereen super positief.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Het zijn niet alleen de omgangsvormen maar ook de bereidwilligheid van de leden om elkaar te helpen met raad en daad.
Daarom is dit forum gelukkig nog een genot om op te vertoeven dank zij de vele leden die hun vakkennis met iedereen delen.
Op elke vraag krijg je een antwoord ook in de kantine als het niets met hout van doen heeft.
Allemaal gefeliciteerd met deze mijlpaal en vooral Jaap in het bijzonder.
Mvg, :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Dat er een goede aanwas is van leden is prima. Als ze allemaal een keer in de week een post doen dan kan ik het niet meer bijhouden. De conclusie is dat er vele slapende of alleen lezende leden bij zitten.
Mijn vraag is dan groeit het aantal leden dat met enige regelmaat post ook?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.