Nieuwe meubelmaker gaat aan de gang

Plurial

Nieuw lid
26 okt 2023
1
10
Rotterdam
Goedemiddag,

Ik heb reeds 21 jaar mijn eigen zaak (verzekeringen). Daarvan heb ik een gedeelte verkocht en ga mij meer richten op mijn passie: dingen maken.

Toen in studeerde twijfelde ik over twee richtingen. De commerciele kant of de technische kant. Uiteindelijk de eerste gekozen, maar de liefde voor de tweede behouden. Als kind haalde ik al van alles uit elkaar en sleutelde dan het op een andere manier in elkaar. Met leuke effecten aan de ene kant tot vlammen uit luidsprekers (vonden mijn ouders minder leuk) tot gevolg.

25 jaar (los van het meehelpen met verbouwingen van familie en vrienden) heb ik het met het handen werken links laten liggen. Maar de laatste twee jaar is het volop gaan kriebelen en toch echt mooier dan het kantoorwerk. Het maakt mijn hoofd leeg, je maakt echt iets en je moet echt soms ingewikkelde oplossingen bedenken. Allemaal fijn!

Na 2 haar klussen in een te kleine schuur, met gevaarlijke situaties op de loer, heb ik inmiddels in de buurt een bedrijfshal kunnen kopen en wil ik het professioneler aanpakken en mooie (dat hoop ik althans) meubels gaan maken. Van nachtkastjes tot keukens.

Ik heb reeds een paar maanden mee mogen lezen met vele tips op dit forum (naast de handige video's op Youtube) dus vond het tijd mezelf even voor te stellen.

Dank ieder die van alles op dit forum deelt en met andere meedenkt. De meelezende lezer zoals ik heeft daar ook veel aan!

Voor zover en succes iedereen met maken en bewerken!

Sjoerd
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.