Ik ben ook van plan om een freestafel te maken. Ik heb nu een Wolfcraft Mastercut 1000 tafel waar ik m'n Bosch GMF 1400 CE onderhang. Nu vind ik dat als freestafel maar wat knullig, bovendien is het vervelend om de frees altijd in en uit te bouwen.
Nu ben ik van plan om op het onderstel van m'n tafel een nieuw blad te bevestigen met een freestafel stijl Guido Henn. De bedoeling is om er dan een Triton TRA001 vast onder te monteren.
Nu is mijn vraag aan degenen die deze frees al gekocht hebben, waar hebben jullie die gekocht en was er dan ook de hendel voor de hoogteverstelling van bovenuit bij inbegrepen. Ik heb al hier en daar op het net aan het kijken geweest, maar het is me niet duidelijk

. Bevoorbeeld bij Amazon is er een substantieel prijsverschil tussen de Franse en de Duitse site, ik heb zo een veeg vermoeden dat die hendel in Duitsland inbegrepen is en in Frankrijk niet. Ook de Triton site brengt weinig verheldering, daar vind je bovendien een bijkomende set met die hendel met nog een aantal copieerringen erbij. Nu ben ik alleen maar in deze frees geinteresseerd om die onder een tafel te hangen, die copieerringen heb ik dus niet nodig.
Bijkomende vraag: welke is de meest aangewezen basisplaat om deze frees in een tafel te monteren?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes,
Pascal