Nieuwe Festool Kapex onderweg

Burgerlijk

Nieuw lid
20 nov 2020
13
4
Beste zaaglui,

Nu was ik vandaag bij Isero en ondanks dat de schappen wat leeg raken vanwege leveringsproblemen iets te lang stil gestaan bij de afkortzagen...
Volgens een medewerker zou ik een paar maanden geduld moeten hebben want dan zou Festool met een update kopen op de Kapex 120.
Echter nergens op de website van Festool iets te vinden en volgens Festool is hier "officieel" niets van bekend.
Iemand die dicht op het vuur zit? Ik ben namelijk gek op gadgets.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.758
731
Enschede, Twente
De R-editie van de Kapex 120 is volgens mij nog niet zolang geleden op de markt gekomen. Dan is het niet logisch dat er binnenkort een nieuwe versie komt.

Ik kijk even snel door de catalogi en zie dat de R voor het eerst verschijnt in die van 2019. Dus.

Misschien dat die medewerker in de war was en/of dat ze nog oude voorraad hebben.
 

Burgerlijk

Nieuw lid
20 nov 2020
13
4
De R-editie van de Kapex 120 is volgens mij nog niet zolang geleden op de markt gekomen. Dan is het niet logisch dat er binnenkort een nieuwe versie komt.

Ik kijk even snel door de catalogi en zie dat de R voor het eerst verschijnt in die van 2019. Dus.

Misschien dat die medewerker in de war was en/of dat ze nog oude voorraad hebben.
Dat is wellicht ook een optie... scherp
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.