Nieuwe compressor

• Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
5.393
51
Gaanderen
Normaal gesproken heb ik het niet zo op de goedkopere kwaliteit die HBM verkoopt. Ik zocht een "fluisterstille"compressor. Ja ik heb ze vroeger verkocht van Whispair maar dat bedrag had ik er nu niet voor over. Dus kwam ik al snel uit bij HBM. 30 liter compressor die vrij stil is 60 db. Deze compressor ziet er prima uit. Waar ik bang voor was dat er lekkage van lucht zou zijn is in het geheel niet het geval. Bij verrast met dit exemplaar.
IMG_20190215_153444.jpg

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
5.393
51
Gaanderen
Lawaai en stil zijn subjectieve begrippen de compressoren van whispair doen 40-50 db Dat is dus twee keer zo stil bij 40db en bij 50 db is de whispair de helft stiller. Maar 60 db is niet onaangenaam.

JuulvHeugten

Actieve deelnemer
14 okt 2016
109
0
Ik heb ook een stille van HBM, de 25 liter versie (als ik het goed zeg). dat is een kleiner en meer verticaal model. Ik heb deze nu 2 jaar en ben er ook zeer tevreden over. Ik heb 1x bij een lekkage de draad van de terugslagklep kapot gedraaid. Ik heb lang moeten zoeken naar een vervangingsonderdeel, uiteindelijk via aliexpress voor ongeveer 2 euro de gok gewaagd, en die paste. De bevestiging van de wieltjes is dan weer waardeloos, dat zou ik eventueel zelf nog beter kunnen maken als hij toch niet altijd op dezelfde plek stond...

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
5.393
51
Gaanderen
Ik zal kijken wat voor merk het is. Ik dacht dat er 50 mtr op zat. Het is een hele flexibele slang. Twee dagen in gebruik. Tot op heden zeer tevreden.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.