Nieuwe afkortzaag

Rob Saw

Nieuw lid
8 mei 2020
7
1
Ik ben op zoek naar een nieuwe afkortzaag. Mijn huidige Chinese zaag heeft veel speling. Ik kwam de Metabo KGS 216 M Afkortzaag - 1500W - 216 x 30mm tegen. Deze heeft goede recensies en is redelijk binnen budget, 200,-. Heeft iemand ervaring met deze zaag?
 
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.192
1.972
Klein-Brabant, Vlaanderen
heb die gehad
schoof op een mooie dag op zijn kop uit mijn wagen
stond nadien helemaal scheef
was niet meer recht te krijgen
eigenlijk was ik er niet echt tevreden van
maar ieders normen en verwachtingen liggen anders
een geluk bij een ongeluk
heb nu een bosch 8 sjl
tot mijn voldoening
graag had ik zowel rechts als links een laserlijn gehad
er zijn veel criteria bij een afkortzaag
op ww zijn hierover een reeks draadjes
het snelste & makkelijkste is dat je de zoekfunktie rechts bovenaan gebruikt
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Beste Rob Saw,
Als je op het internet met zulke grote letters schrijft komt dat over als schreeuwen.
Ik neem aan dat je dit niet zo bedoeld.
Mvg, :)
 

rinusdevos

Actieve deelnemer
10 okt 2016
111
13
Arnhem-Nijmegen
Ik ben op zoek naar een nieuwe afkortzaag. Mijn huidige Chinese zaag heeft veel speling. Ik kwam de Metabo KGS 216 M Afkortzaag - 1500W - 216 x 30mm tegen. Deze heeft goede recensies en is redelijk binnen budget, 200,-. Heeft iemand ervaring met deze zaag?
Ik heb deze. Voor een houten schuur bouwen is deze top. Als je heel precies wil zagen moet je iets anders uitzoeken denk ik. Alles is wel in te stellen, maar standaard is ie niet haaks is mijn ervaring. Daar is ook al het een en ander over geschreven, op dit forum.

Overigens, dit schijnt ook in China te worden gemaakt.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Als je de gebruikerservaringen mag geloven een prima all-round zaag.
Gebruik anders ook de search functie even (rechtsboven), het zal je verbazen, maar er is hier al veel over afkortzagen geschreven 😉
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.