Wat is dan het nut van hoe in dat filmpje die aanslag gebruikt wordt als het ook kan zonder demontage van die delen?
met de link die ik onder #6 plaatste, kan je naar makita.nl fietsenWat is dan het nut van hoe in dat filmpje die aanslag gebruikt wordt als het ook kan zonder demontage van die delen?
helaas blijf ik jou op dit ogenblik daarop het antwoord schuldigDat beantwoord mijn vraag niet. Als er al een verstelbare hoogteinstelling op zit, waarom zou je die er dan afhalen?
Ik ben geen familie maar doe toch een pogingdus over naar 'familie'
Er zijn 2 aanslagen bij de Makita.Dat beantwoord mijn vraag niet. Als er al een verstelbare hoogteinstelling op zit, waarom zou je die er dan afhalen?
Zeker, de schaal gaat van 0 tot 40mm, machine niet bij de hand maar veronderstel dat die volledig bruikbaar is.En kan je die 10mm randafstand ook bereiken met het in hoogte verstelbaar deel?
inderdaadwaarom je het nodig hebt bij verstek (als je 4mm meer naar onder freest in de plaat, zal je er al snel door zitten)
Wat is dan het nut van het demonteren van onderdelen om hetzelfde te bereiken?Zeker, de schaal gaat van 0 tot 40mm
was een oude compagnion dat wij jaren samen werkt, tjaplotsling wij had een ruzie en ben ik enkele gereedschap kwijt.Was je niet op de hoogte van het gezegde “lenen doet wenen”?![]()