Hallo iedereen,
de naam is Danny en woonachtig te Pamel (Belgie). 46 Jaar jong en graag bezig
.
Ben altijd al een klusser geweest, thuis en soms op verplaatsing bij vrienden. Mijn vrouw was al een tijdje aan het lobbieen om een houten bijgebouw te plaatsen achter onze garage. Om het met haar woorden te zeggen, een poolhouse zonder pool.
Begin dit jaar beginnen te plannen (info opzoeken op het internet, enz...) en uiteindelijk een ontwerp op plan gezet en ingediend op de gemeente voor de goedkeuring voor plaatsing, is hier wel je beste plan. Goedkeuring verkregen eind april en direkt mijn hout gaan bestellen bij lokale houtzagerij. Is eiken hout geworden. Heb het wel laten schaven (gezien de omvang van sommige stukken niet mogelijk voor mij) voor levering. Heb het besteld met een 10% marge in de lengte, dit zodat ik alles zelf op maat kon zagen.
Laatste week van mei aan begonnen en tegen begin July was het af. Grondwerken (verruiming terras) had ik al in april gedaan. En moet zeggen dat ik wel fier ben op mijn werk. Zal proberen om een foto te plaatsen, alsook van het buitentafeltje dat ik gemaakt heb.
En zo heb ik de smaak van het werken met hout wat te pakken.
grtz
Danny
de naam is Danny en woonachtig te Pamel (Belgie). 46 Jaar jong en graag bezig
Ben altijd al een klusser geweest, thuis en soms op verplaatsing bij vrienden. Mijn vrouw was al een tijdje aan het lobbieen om een houten bijgebouw te plaatsen achter onze garage. Om het met haar woorden te zeggen, een poolhouse zonder pool.
Laatste week van mei aan begonnen en tegen begin July was het af. Grondwerken (verruiming terras) had ik al in april gedaan. En moet zeggen dat ik wel fier ben op mijn werk. Zal proberen om een foto te plaatsen, alsook van het buitentafeltje dat ik gemaakt heb.
En zo heb ik de smaak van het werken met hout wat te pakken.
grtz
Danny