Nieuw op het forum dus even voorstellen

Michel Breugom

Nieuw lid
5 okt 2023
3
1
Best
Hoi allemaal,

Ik ben Michel, inmiddels 60 jaar jong :) , en onlangs aan een nieuwe hobby begonnen. Ik had veel vrije dagen en
was het werk een beetje beu. Dus begin van het jaar de woensdagmiddagen vrij gepakt en vervolgens een
cursus houtbewerking geboekt bij Mathijs Heijkers in Boxtel.
In het dagelijks leven werk ik de gehele dag aan een bureau en ben ik veel bezig in databases. Dus iets met
de handen doen was een welkome afwisseling.
Daarnaast heb ik nog een aantal andere hobby's zoals fietsen race, gravel en MTB en met mijn vrouw op de stadsfiets.
4Daagse lopen met de bijbehorende trainingsuurtjes. Hardlopen in het najaar voor de halve marathon van Eindhoven.
En ook nog steeds brandweervrijwilliger in mijn woonplaats.
Bij Mathijs heb ik al veel mogen leren in de beginners en gevorderden cursus en in het najaar / winter ga ik er weer
een cursus aan vast plakken. Inmiddels heb ik al de nodige gereedschappen aangeschaft zodat ik er ook thuis mee aan de gang kan. Nu nog wat ideeën opdoen en dan aan de slag.
Ik zal hier dan ook het nodige gaan rondsnuffelen op het forum om ideeën op te doen.

Groet,

Michel
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.