Nieuw en opzoek

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.076
395
I
Er zijn een hele hoop mensen op plekken die nou eenmaal zo genoemd word, sociale werkplaats. Hartstikke veel kunnen leren en ook met deze apparatuur. Alleen heb ik specifiek hier voor nog niet gevonden.

En voor ons als bedrijf vinden we het sociale aspect belangrijk. Het moet niet maar als ik het wel gevonden krijg is het mooi mee genomen.
Ik snap wat je zegt hoor.
en geef eerlijk toe dat ik maar een hele beperkte ervaring in die wereld heb.
Maar wat mij daarbij vooral opviel is dat veel van die mensen af en toe hun concentratie even kwijt raken.
en dat is iets dat je niet wilt bij iemand die aan het houtdraaien is.

je staat daar immers vlak bij een snel draaiende machine waar vrijwel geen bescherming voor zit.
in tegenstelling tot vele andere machines

de vormen zijn overigens simpel draaien is de meest voor de hand liggende methode
maar als je met rondhout begint kom je met standaard handgereedschap ook een heel eind
(het kost dan natuurlijk wel veel meer tijd maar dat is in een sociale werkplaats meestal eerder positief)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.