Nieuw elektrisch speeltje

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb eindelijk doorgezet en het logo dat ik heb laten ontwerpen laten maken tot een brandstempel.

Twee brandplaten erbij, eentje voor het logo en eentje puur de naam uitgeschreven, namelijk "Big Beard Builds".

En hoe kan het ook anders, er moest een lintzaag in komen :).

WhatsApp Image 2024-01-09 at 11.32.58.jpeg

WhatsApp Image 2024-01-09 at 11.52.08.jpeg

Via JH machining in Groningen laten maken. Logo is ontworpen via iemand op 'Fiverr' (website waar je klusjes kunt uitbesteden).
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Ziet er prima uit. Ik heb ook een vrij groot brandstempel en het probleem wat ik er toch een beetje mee heb is dat mijn draaiwerk vaak niet vlak genoeg is om een groot stempel te plaatsen. Met de kennis van nu zou ik hem toch kleiner willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ziet er prima uit. Ik heb ook een vrij groot brandstempel en het probleem wat ik er toch een beetje mee heb is dat mijn draaiwerk vaak niet vlak genoeg is om een groot stempel te plaatsen. Met de kennis van nu zou ik hem toch kleiner willen.
Als het alleen bol is in één richting kan je hem nog afrollen, maar met een vaas of pen word dat lastig ja.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.