Hallo daar,
Ik ben even op zoek naar advies hoe ik het volgende kan doen:
tussen mijn schuurtjes wilde mijn vrouw graag een klein overkappinkje hebben om onder te kunnen zitten.
Inmiddels staan er al twee jaar palen maar heb ik er nog niks mee gedaan
Wat blijkt: e.e.a. is niet helemaal haaks maar wel waterpas.
Nu denk ik er om om op de palen vuren balken (44x94x320) te monteren en aan de voorkant nog een extra "plank" om water makkelijker af te laten voeren. om het haaks te krijgen zodat ik uiteindelijk wel makkelijk een dak er op kan ztten.
Vervolgens moet er of OSB of golfplaten om om e.e.a. aan water tegen te houden. Denken jullie dat dit krachtig genoeg is? de balken die gebruikt zijn voor de palen en " liggers ?" zijn 85x85.

extra foto voor uitleg.
vraag mij alleen af hoe ik dit dan monteer, wellicht met hoekijzers?
Ik ben even op zoek naar advies hoe ik het volgende kan doen:
tussen mijn schuurtjes wilde mijn vrouw graag een klein overkappinkje hebben om onder te kunnen zitten.
Inmiddels staan er al twee jaar palen maar heb ik er nog niks mee gedaan
Wat blijkt: e.e.a. is niet helemaal haaks maar wel waterpas.
Nu denk ik er om om op de palen vuren balken (44x94x320) te monteren en aan de voorkant nog een extra "plank" om water makkelijker af te laten voeren. om het haaks te krijgen zodat ik uiteindelijk wel makkelijk een dak er op kan ztten.
Vervolgens moet er of OSB of golfplaten om om e.e.a. aan water tegen te houden. Denken jullie dat dit krachtig genoeg is? de balken die gebruikt zijn voor de palen en " liggers ?" zijn 85x85.

extra foto voor uitleg.
vraag mij alleen af hoe ik dit dan monteer, wellicht met hoekijzers?

Laatst bewerkt: