nielsen futsel schaaf

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Graag een advies gevraagd...

is iemand bekend met deze uitvoering van Nielsen?

http://url4u.nl/23129

(Advertentie 738368422 op MP)

Ik heb alleen geen idee wat een reeele prijs is hiervoor...
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
He Gompy
Ik had er ook interesse in maar na 75 euro vond ik het ZAT. Het is wel een reguliere LN schaaf. prijs kwaliteit, ik weet het nog niet zo net. EVEN EN KNUPPEL GOOIEN!
Voor dat soort bedragen zou ik echt verder kijken. VERITAS heeft in ieder geval dan nog een eigen ontwerp.
HG Hugo
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ik heb 'm ook gevonden bij baptist voor 399 incl. Das een stuk meer dan de huidige biedprijs van 240 maar het verschil is idd niet meer dusdanig dat je het een koopje kan noemen denk ik. Daarbij... hoever gaat de prijs nog omhoog...

Wat je opmerking over regulier betreft... het is idd een gewone schaaf van ductile staal waar de naam Nielsen in staat... Minder spectaculair dan het bronzen spul met de nielsen signature.

Dat beitelschaafje van Nielsen, iets heel anders trekt me namelijk ook wel erg :)
 

Hein5689

Nieuw lid
21 okt 2013
21
0
Sassenheim
Gewoon uit belangstelling, is zo een schaaf nu echt zoveel (ca E 300,00) beter dan bijvoorbeeld een Stanley schaaf of betaal je hier ook (erg) veel voor het merk en de afwerking?
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Wel hij is in ieder geval in de goede hoek gevallen. Misschien wil jij er een review over delen met de mensen die achter dit net hebben gevist. Leroy veel plezier met je nieuwe aankoop.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Gefeliciteerd Leroy! Ik denk dat je een zeer goede deal heb gemaakt, mocht ie niet bevallen dan raak je hem voor het zelfde bedrag zeker weer kwijt.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Da's een mooie! Die man is ook wel een liefhebber zo te zien. Nog een of andere infill schaaf op de achtergrond. Die moet je ook maar lospeuteren van hem!
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hoho mensen ik heb hem niet gekocht hoor ik twijfel nog wel niet wel niet
ik bedoel waarom doet een meubelmaker zelf zo'n schaaf weg die reden wil hij niet vertellen
dusssss
er zijn er niet voor niets zo weinig gemaakt dus ik denk dat het een te dure schaaf is met te weinig mogelijk heden
en dan denk ik weer aan onze Caspar die zelf bijna al zijn schaven zelf maakt ik ben er tenslotte zelf ook 1 aan het maken
dus er is een twijfel
mvg Leroy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.