Net niet gratis: aangeboden 2 stukken afzuigslang 102 mm rond

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
540
Steenbergen, Noord Brabant
Ik heb in de aanbieding 2 stukken grijze afzuigslang. Een stuk van pakweg 3-3,5 m en een stuk wat langer is - ongeveer 4-4,5m. Rond 102 mm.
De slang heeft een stalen spiraal in de wand en is glad van binnen. Hij is wel aan de stugge kant, ik kon er binnen mijn kleine werkplaats niet goed mee uit de voeten.
IMG_0438.jpg
Ik heb ze buiten even uitgelegd voor de foto.
Ik hoef er geen geld voor, maar wil wel ruilen:giggle:: een traytje speciaal bier of een mooi stukje draaihout per slang.
Wellicht is deze slang wel geschikt voor iemand die een grotere werkplaats heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: RHK

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Ik heb in de aanbieding 2 stukken grijze afzuigslang. Een stuk van pakweg 3-3,5 m en een stuk wat langer is - ongeveer 4-4,5m. Rond 102 mm.
De slang heeft een stalen spiraal in de wand en is glad van binnen. Hij is wel aan de stugge kant, ik kon er binnen mijn kleine werkplaats niet goed mee uit de voeten.
Bekijk bijlage 99416
Ik heb ze buiten even uitgelegd voor de foto.
Ik hoef er geen geld voor, maar wil wel ruilen:giggle:: een traytje speciaal bier of een mooi stukje draaihout per slang.
Wellicht is deze slang wel geschikt voor iemand die een grotere werkplaats heeft.
Ik heb hier ook een stuk van maar volgens mij zit er geen stalen spiraal in, wel zijn deze veel gladder van binnen dan de spiraalbuis.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.