Namaak Arbotech of Sabur-tooth

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Wie weet of er een Arbotech of Sabur-tooth namaak op de markt is? Of een soort gelijk product Ik wil ze op een project (maken van schalen) uitproberen en om ze aan te schaffen voor het uit te proberen vind ik ze nogal prijzig.

Dank
René
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Als ik het me goed herinner heeft Baptist met een stand op een hout evenement wel eens een kennismaking aangeboden. Je zou contact met ze kunnen opnemen of je in hun winkel het zou kunnen uitproberen op een stuk hout waarmee je het werkstuk wil maken.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Bram, zou inderdaad een optie zijn het is echter een redelijk project waar wat dagen overheen gaan. Eventjes bij baptist uitproberen zit er dus niet in.
Bijtel, daar had ik ook al gezocht maar helaas ook geen succes.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@renault : De saburrtooth heb ik en bevalt me super. Het enige nadeel is het stof...heeeel veeel stof.... Eigenlijk zou ik ook wel arbortech-schijven erbij zitten hebben. Er zijn legio alternatieven. Wat me zo te binnen schiet is "king arthur" . Soort schijven met "kettingzaagketting"....uhmm...da's vreemd nederlands.... Maar goed hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Het voordeel van de "turbo-plane" van arbortech is dat hij een relatief glad en strak oppervlakte achterlaat.
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Mischien een mede-forummer waar je er een kunt lenen??

Misschien ff regio vermelden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.