Na lezen komt.... voorstellen :)

Ectholian

Nieuw lid
2 jan 2017
15
3
Hoi allemaal,

ik lees al geruime tijd mee hier op het forum en ben ook grootafnemer van de zoekfunctie :). Tijd om mijzelf eens voor te stellen dus.

Ik ben William, op moment van typen 37 en woonachtig in Zwolle, NL. Van beroep ben ik softwareontwikkelaar, maar van huis uit veel meegekregen met houtbewerking. Vanaf een jaar of 8 altijd papa helpen met kasten maken en dat soort zaken. Mijn 'werkplaats' is beperkt tot 'een hoekje op zolder', dus de meeste zaken zijn compact en opbergbaar, want de vrouw wordt boos als al die zooi over de hele zolder verspreid blijft liggen :D. Ik ben bezig met een plan om een zaag/freestafel te maken, maar daarover later meer (hint: check mijn topic over een tafelzaag).

Gezien de ervaring hier op het forum zal ik waarschijnlijk niet heel veel kunnen bijdragen, maar wie weet!
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Na voorstellen komt... mooie foto's. En deze zien we graag tegemoet. Hierboven werd gezegd dat je ICT'ers niet moet laten klussen. Nou, volgens mij barst het op dit forum van hout-ICT 'ers. Dus dat komt wel goed.:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.