multifunctioneel kandelaartje

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Een tijdje geleden kwam er een kennis langs (alleen, want tijdens de strengere periode van deze pandemie). Ze vond de tekening in een paar van de eiken werkstukjes die ik had gemaakt zo mooi🥰.....maar ja, het stuk in kwestie staat al een tijdje te koop, dus weggeven was geen optie. In de stapel brandhout gedoken en nog een paar rest stukjes opgedoken: esdoorn en eik en deze zonder plan op de draaibank gezet > ik zou wel zien wat er uit kwam.....
DSC_0128.jpg
En dan komt dit er uit: de boven en onderkant zitten met een deuveltje gelijmd. Zo kan hij als theelicht fungeren...
DSC_0131.jpg
En zo kan er een stevige kaars in staan, of met een glas er in als vaasje dienen. Ze was er helemaal blij mee:). Altijd leuk om iemand blij te maken, zeker met een stukje geupcycled brandhout > mijn bescheiden bijdrage aan het milieu: zo stoken we wat minder:cool:.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.