Multibit schroevendraaier

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
433
166
Zuid Holland
Nagenoeg al mijn schroevendraaiers zijn van PB (classic) al hangen ze wel aan de wand in wera houders. Als kind moest ik ze al in de winkel bijvullen. Daar komt ook mijn geur probleem vandaan. In overdozen ruiken ze naar braaksel. Moet ik een schroevendraaier misbruiken dan pak ik een wera met zwart/geel hecht. Hier mag je wel met een hamer op slaan. Ideaal voor het verwijderen van verf uit schroefkoppen.
we drijven wel af van de bitjes:)
Ja het is een of ander zuur waar dat plastic mee wordt gemaakt. Ze voegen tegenwoordig vanillegeur toe aan het plastic, waardoor de boel licht naar vanille ruikt. Dus als je iemand een keer aan een schroevendraaier ziet snuffelen ....

En voordat mensen denken dat ik broodje aap maak:

Cellulose acetate butyrate (CAB) is a natural material derived from wood which we use for crafting the PB Swiss Tools Classic and multicraft handles. Since CAB can develop an unpleasant odor in airtight boxes and drawers, we add a subtle vanilla fragrance to the material to neutralize it.

Butyraat is boterzuur.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.