Multibit schroevendraaier

Handtools only

Post veel
3 nov 2018
994
1.149
de buurt van den bosch
Ik had laatst ergens gelezen dat een schroevendraaier onmisbaar is voor een houtbewerker.
Heb mezelf er maar een kado gedaan!!
Had nog een proefstukje staan waar de schroevendraaier mooi in past.
Nu op zoek naar een goed bit setje.

Bijlagen

• DSC01218.JPG
    DSC01218.JPG
    131,8 KB · Weergaven: 29
  • DSC01219.JPG
    DSC01219.JPG
    84,4 KB · Weergaven: 29
  • DSC01220.JPG
    DSC01220.JPG
    108,9 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.282
670
Noord-Veluwe / Skåne
Mooi!

Ik ben altijd erg tevreden over de bitjes van Wera en Wiha. Ja, ze zijn inderdaad wat prijziger dan andere merken. Maar ze blijven ook lang "scherp", zodat schroeven goed vastgegrepen worden. In de iets goedkopere hoek heb ik gemerkt dat bepaalde series bitjes van Milwaukee ook lang niet slecht zijn.

• Leuk
Waarderingen: Handtools only

Handtools only

Post veel
3 nov 2018
994
1.149
de buurt van den bosch
Mooi!

Ik ben altijd erg tevreden over de bitjes van Wera en Wiha. Ja, ze zijn inderdaad wat prijziger dan andere merken. Maar ze blijven ook lang "scherp", zodat schroeven goed vastgegrepen worden. In de iets goedkopere hoek heb ik gemerkt dat bepaalde series bitjes van Milwaukee ook lang niet slecht zijn.
Ben aan het kijken voor wera bitjes.Als ik al iets schroef dan is het met een messing houtschroef.
Dus een zaagsleuf schroef.Ga ik wel vinden!!

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.282
670
Noord-Veluwe / Skåne
De SL-bits heb ik bij Wiha eigenlijk alleen in zakjes van 4 (dacht ik) gezien. Bij dit type bit en ook nog eens i.c.m. messing vind ik het superbelangrijk dat ze nooit wegglijden en daardoor de kop van de schroef beschadigen. Dan zou ik persoonlijk kiezen voor of de diamand-serie of de gelaserde sleufbits van Wera.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.