Multi Werkbank

Woody65

Actieve deelnemer
12 apr 2020
58
4
Doet me denken aan zo’n mega dik Zwitsers multi mes. Er zit dan zoveel op dat je van gekkigheid niet weet hoe er mee om te gaan.
Voor een ieder natuurlijk een eigen afweging dit vaak gekoppeld aan beschikbare ruimte
 

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Als je naar zijn beroep kijkt gaat die werktafel wel van pas komen, wel een vakman.
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Dit is een kopie van een werkbank die een aantal jaar geleden in Holzwerken stond. Zou een bronvermelding op zijn minst op zijn plaats vinden. Ik weet niet of hij geld voor de plannen vraagt, maar dat zou in mijn ogen er toch wel wat over zijn.
 
Laatst bewerkt:

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.073
414
Zie de comments onder de video. Hij geeft toe dat hij geïnspireerd is geweest door die van Holzwerken.
 

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Dit was 5 jaar geleden zijn vorige werkbank:

Ik zie het meer als een doorontwikkeling van zijn oude werkbank, beinvloedt door ideeen alom. Er is niemand volstrekt origineel of wel?
 

MrHLN

Actieve deelnemer
26 apr 2020
70
30
Noord-Holland
Is er toevallig iemand die de bijbehorende edities van het Holzwerk tijdschrift heeft? Of op een andere manier aan de plannen is gekomen? Ik ben bezig met ideeën zoeken en ontwerpen maken voor mijn eerste werkbank, en dit lijkt mij wel wat!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.