Mooie Startrite Tiltarbor 380V zaagtafel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mholper

Actieve deelnemer
12 aug 2013
102
4
Ivm verhuizing naar een huis zonder atelier moet ik helaas afstand doen van mijn Startrite. De machine is in gebruikte staat (zoals dat hoort :), maar functioneert nog uitstekend. Perfect voor werkplaatsen die een betrouwbare en krachtige zaag nodig hebben. Inclusief zaagblad zoals afgebeeld.
380V met een aantal zaagbladen inc spauwmes, afzuig-bescherkap van mes, een bijna ongebruikte groevenzaag, zero clearance insert boards, galvaniseerd stalen geleiding voor snelle magnetische bevestiging van mag switch, haakse geleider, zaagblad beschermer.

Mag weg voor een goed bod boven de 400 euro ex. Kan met zakelijke bon geleverd worden.

Hij staat in Haarlem en ivm de verhuizing ben ik blij als hij snel weg is maar uiteraard doe ik hem niet voor een te lage prijs weg.

Bijlagen

• IMG_2051.jpeg
    IMG_2051.jpeg
    126,1 KB · Weergaven: 60
  • IMG_2052.jpeg
    IMG_2052.jpeg
    173,4 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.871
3.219
Klein-Brabant, Vlaanderen
staat inmiddels in de werkplaats
heb je de afzuiging ook gekocht ?

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.894
1.067
Moordrecht
heb je de afzuiging ook gekocht ?
Nee, helaas, die was buiten bereik. Nu heb ik sws niets te klagen met het monster wat nu in mn werkplaats staat en die erg goedkoop was. De buren vinden 'm ws wat minder plezant. Maar dat gaat de Startrite goed maken, ben nu van het gegil van de Dewalt af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.