Mooi schaafje op eBay

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Mooi, maar, nondeju, da's een hoop geld:

Karl Holtey schaafje.
Wel eens een artikel gelezen over hoe ie zijn schaven maakt, oog voor detail is een understatement.
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Zo, wat een prijzen! Wel heel mooi.

Ik droom er wel eens van om op een mooie dag de stoute schoenen aan te trekken en bij @JanAnton zo'n mooi schaafje op te halen, tegen achterlating van ... mijn rechterbeen ofzo (ik heb inmiddels ervaring met regeneratie ;)).
En dan, helemaal happy, op 1 stoute schoen weer naar huis met beide handen om het schaafje. Voor wie die naam niets zegt, kijk vooral ook even op Jan Anton's website.

Die Karl Holtey is nu dus voor mij de markt aan het bederven :p. Toegegeven, klasse apart. Bedankt voor het onder de aandacht brengen.
 

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
Zo, wat een prijzen! Wel heel mooi.

Ik droom er wel eens van om op een mooie dag de stoute schoenen aan te trekken en bij @JanAnton zo'n mooi schaafje op te halen, tegen achterlating van ... mijn rechterbeen ofzo (ik heb inmiddels ervaring met regeneratie ;)).
En dan, helemaal happy, op 1 stoute schoen weer naar huis met beide handen om het schaafje. Voor wie die naam niets zegt, kijk vooral ook even op Jan Anton's website.

Die Karl Holtey is nu dus voor mij de markt aan het bederven :p. Toegegeven, klasse apart. Bedankt voor het onder de aandacht brengen.
Ah, kom toevallig mijn naam tegen :)), want zo'n beetje elk draadje over schaven bekijk ik wel even. Ik verkoop eigenlijk helemaal geen schaven. Mijn website (en dus domeinnaam) heb ik ooit in elkaar gezet als tweede optie mocht mijn gewone carriere op niks uitlopen. Gelukkig is dat anders verlopen en maak ik schaven voor het plezier. Ik promoot dan gelijk maar even mijn youtube-kanaal Mooi schaafje op eBay
Die houd ik iets beter bij en daar heb ik nog een aantal filmpjes over de schaven die ik maak. Gaat me niet zo om de techniek, maar meer om de vorm.

Groeten,
Jan Anton
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.