Voor de Hongdui kun je bij Ali terecht Deze wordt vanuit Europa (Chech rep) verscheept en is normaal binnen een week bij je zonder verdere extra kosten.
Dank voor de feedback! Is het dan de 'echte' Hongdui die Ali verscheept? Ik hoorde al verhalen dat het soms kan tegenvallen bij Ali.Voor de Hongdui kun je bij Ali terecht Deze wordt vanuit Europa (Chech rep) verscheept en is normaal binnen een week bij je zonder verdere extra kosten.
Vergelijk je wel dezelfde producten? Ik zie nl. 232 op Ali en 262 op Banggood, dan koop je de uitgebreide versie met fence en stop. Voor 121, nu 117, koop je de kale mitre gauge (verstekgeleider?)!Ali: 121 euro - Banggood: 262 euro
Wat is hier aan de hand...?
Het is de uitgeklede versie. Of de aangeklede, net vanaf welke kant je kijkt.Ali: 121 euro - Banggood: 262 euro
Wat is hier aan de hand...?
Idd, ik zag het ook net. Oppassen geblazenHet is de uitgeklede versie. Of de aangeklede, net vanaf welke kant je kijkt.
Ik zie vandaag, en gisteren, maar 10% korting. Zou dat zo snel veranderen? Of moet ik cookies verwijderen, andere browser, …?De rest is ook in de aanbieding, dus ik zou mn kans grijpen
Ik zie vandaag, en gisteren, maar 10% korting. Zou dat zo snel veranderen? Of moet ik cookies verwijderen, andere browser, …?