Misgelopen op eBay

LFlab

Post veel
7 mei 2018
970
310
Rosmalen
Potverdrie, een Record Stay Set no.3 voor 33 euro:

Komt uiteraard nog verzending bij en invoerrechten, maar dan heb je voor een euro of 60 wel een mooi schaafje (wel een stukje af).
Had hem nog wel opgeslagen, maar ja met boodschappen en eten toch te laat, oh well.
 

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
363
122
Had hem nog wel opgeslagen, maar ja met boodschappen en eten toch te laat, oh well.
Je kan eBay (of de app tenminste) herinneringen laten sturen over een veiling. Of je zou een zogenaamde "sniper bot" kunnen overwegen. Die bot houdt de veiling in de gaten en begint op het laatste moment minimaal te overbieden (vandaar de naam "sniping"), tot ingesteld maximum bedrag. Zelf geen ervaring mee, maar wel meermaals overwogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wjordan

LFlab

Post veel
7 mei 2018
970
310
Rosmalen
Als ik iets per-se zou willen kopen, dan is dat misschien nog wel een goed idee, meestal is het gewoon de aardigheid. Zelf heb ik al een no.3 (van Nooitgedagt) maar ben wel een fan van Preston/Woden/Record schaven. Het is ook wel leuk om zelf de sensatie te voelen van een aflopende veiling :D
En meestal eindigt een veiling wel op een "marktconforme" prijs, maar soms lijken mensen een bepaalde veiling toch niet gevonden te hebben (net onhandige omschrijving, of de verkeerde categorie), dus dan kun je wel eens goed weg komen.

Zo had ik ook een Eclipse automatische centerpunt op het oog, voor 5 euro, met een paar euro shipping, ook afgeleid met andere dingen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.