Mijn nieuwe werkplaats

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.439
2.653
Klein-Brabant, Vlaanderen
dank voor jouw antwoord
ik dacht dat mijn kennis van kabels achterhaald was
verleden week hoorde ik dat in iemands huis de recent gelegde xvb door 'groene' vervangen moest worden om goedgekeurd te worden
waarschijnlijk was de xvb niet cca, en de 'groene' wel
ze hadden ook xvb kunnen nemen die wel cca was

1754377912383.png

1754378143675.png

• Leuk
Waarderingen: Superbra

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
527
257
Wetteren, Belgie
En we zijn alweer heel wat verder. Na het kabeltrekken volgt het isoleren en afwerken met 18 mm OSB. Het is mooi weer dus richten we buiten een tijdelijke werkplaats in.

IMG_3390.JPEG

IMG_3383.JPEG
IMG_3385.JPEG
IMG_3386.JPEG

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
527
257
Wetteren, Belgie
En mijn werkplaats is zo goed als afgewerkt. Enkel nog plinten plaatsen en mijn materiaal verhuizen. De kinderen hebben het mijn 'Bartelier' gedoopt.

Voldoende maar niet overdreven veel licht en stopcontacten in ruime mate. In mijn vorige werkruimte had ik maar twee stopcontacten en viel de stroom regelmatig uit door overbelasting. Nu heb ik 17 stopcontacten verdeeld over drie circuits. Ik besef dat dit héél veel is maar te weinig wou ik niet meer meemaken. Beter een tiental teveel dan ééntje te kort dacht ik zo.

IMG_3395.JPEG

• Leuk
Waarderingen: John1969

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
527
257
Wetteren, Belgie
De ruimte die al volgestouwd is, is het tuinhuis. Mijn werkplaats is momenteel nog een rommeltje maar meet ongeveer 7 meter op 3,8 meter. Ik mag niet klagen. Er zijn er hier veel die het met heel wat minder moeten stellen.

• Wow
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
908
530
‘s-Hertogenbosch
Ik ben er één van 😕die van mij is variabel breed van 3,25-1,90 met een lengte van 3,50 m….. ohja bij mij hangt ook een schop en hark🤩maar de rest is werkbank en dynamisch magazijn annex werkplaats….
Het is je gegund 👍🏼

• Leuk
Waarderingen: Superbra

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.