Mijn Lijm!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Wel een beetje jammer dat nu juist de gloeilampen uitgefaseerd worden. En met een spaarlamp werkt het niet echt.

Dat de lampen uitgefaseerd worden is deels waar maar de politiek heeft een uitweg gelaten. Technische lampen mogen wel. Ik was laatst bij een speciaalzaak en ik verbaasde me over het hoge wattage dat te verkrijgen was. Prijzen van deze lampen waren verdubbeld maar als technische lamp mogen ze gewoon nog.
 

MichelvdD

Actieve deelnemer
17 dec 2012
119
0
Omdat ze afgelopen week weer kou afgaven voor deze week heb ik vrijdag mijn anti-vrieskast maar eens fatsoenlijk gemaakt.
Het is een hoog keukenbovenkastje (92,5cm) met daarin 5cm dik piepschuim en 3mm hardboard.
Het blijft nu constant 11 a 12 graden in het kastje. Voor mij een prima oplossing zo!
vrieskast.jpg
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
ik heb een houtkachel in mijn garage.... maar heb nog geen kabouters gevonden op marktplaats, dus s"nachts ook koud int hokkie ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.