Beste forummers, na veel gelezen te hebben en wat kleinere projectjes ben ik begonnen aan een een tafel voor onze keuken. Het word een beetje alla Rivièra maison, met kruispoten. De poten zijn gemaakt van vuren en metselprofielen, ben vrachtwagenchauffeur en kom veel op bouwplaatsen
Deze worden wit gelakt. Het blad is van een voor mij onbekende houtsoort, iemand een idee? Gekregen van een meubelwinkel in de buurt die vroeger ook een eigen meubelmakerij hadden, welke gesloopt werd voor nieuwbouw van woningen.
Weet alleen nog niet goed hoe ik het blad af ga werken, ook hier weer iemand tips? Wil de kleur van het hout niet teveel beïnvloeden, maar heb wel 3 kinderen waaronder een tweeling van 7maanden. Dus het moet wel goed te reinigen zijn. Dacht zelf aan skylt oid.
Dus als iemand een idee heeft over de houtsoort of afwerking, dan hoor ik dat graag!
Groeten Willem Driessen
Weet alleen nog niet goed hoe ik het blad af ga werken, ook hier weer iemand tips? Wil de kleur van het hout niet teveel beïnvloeden, maar heb wel 3 kinderen waaronder een tweeling van 7maanden. Dus het moet wel goed te reinigen zijn. Dacht zelf aan skylt oid.
Dus als iemand een idee heeft over de houtsoort of afwerking, dan hoor ik dat graag!
Groeten Willem Driessen