Afgelopen week samen met de mooiste vrouw een midweekje wezen hiken in het prachtige België. Al wandelend kom je soms op plekken waar de gemiddelde mens niet komt. Dan valt je oog wel eens op prachtige historie die staat weg te roesten in een wagen schuur.
Voordat wij op pad gaan maak ik digitale routes. Dus totaal geen weet van waar ik terecht kom en of de route ook wel mogelijk is. Deze week was ik op zoek naar een pad wat ik zeven jaar geleden had ontdekt. Helaas het paadje was er niet meer. Al zwervend kwamen we daardoor wel deze lintzaag tegen. Alles nog met riemen aandrijving.

Gefabriceerd door

mooi details

Geleiding rechts onder mist helaas

Steun blad voor de zaag.

Maar wat er voor lag intrigeerde mij het meest.

Ik heb aardig gepuzzeld wat dat nou kon zijn.

Aan en afvoerblad met geribbelde rollen

Boven alleen twee geribbelde rollen. Houd het maar op een aanvoer apparaat voor de lintzaag

Dagje later kwamen we deze creatieve creatie tegen.

Voordat wij op pad gaan maak ik digitale routes. Dus totaal geen weet van waar ik terecht kom en of de route ook wel mogelijk is. Deze week was ik op zoek naar een pad wat ik zeven jaar geleden had ontdekt. Helaas het paadje was er niet meer. Al zwervend kwamen we daardoor wel deze lintzaag tegen. Alles nog met riemen aandrijving.

Gefabriceerd door

mooi details

Geleiding rechts onder mist helaas

Steun blad voor de zaag.

Maar wat er voor lag intrigeerde mij het meest.

Ik heb aardig gepuzzeld wat dat nou kon zijn.

Aan en afvoerblad met geribbelde rollen

Boven alleen twee geribbelde rollen. Houd het maar op een aanvoer apparaat voor de lintzaag

Dagje later kwamen we deze creatieve creatie tegen.

Laatst bewerkt: