Metaalboren

Atmoz

Actieve deelnemer
Ik heb mijn metaalboren van Dormer. Kost wat, maar dan heb je ook wat :)

Heb nog nooit zo'n goede boren gehad!

Dormer1.JPG


Dormer2.JPG


Een echte aanrader voor als je kwaliteit wilt.
"Vroeger" had ik Piranha van bij de bouwmarkt... tjonge jonge, wat een verschil :rolleyes: (veel geërgerd op die ondingen haha)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Duidelijk....
vooralsnog denk ik dat ik voor een assort HSS met tin ga, dat scheelt een slok op een borrel
ik gebruik het te weinig om er nu 110 euro aan uit te willen/kunnen geven
Project draaibank gaat even voor
 

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
Kleine boren tot 8 mm haal ik Via Wish altijd uit China: € 13 euro of zoiets inclusief verzenden en je hebt 100 boortjes: vooral de 3 en 4 mm die vaak breken kosten zo helemaal niks. En grotere boren kun je heel goed slijpen op de bandschuurmachine. En anders gewoon rustig klein beginnen: dus eerst 4 mm dan 6 dan 8 en dan pas 10 mm dan heb je als je niet vaak hoeft te boren echt niet van die duren borden nodig.
 

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
230
21
Gouderak
Ik heb die HBM boren ook. Nog niets tegengekomen wat ik niet geboord kreeg, ze zijn vlijmscherp en breken niet snel. Eigenlijk zit die hele koffer nog vol met alle 'reserveboren' :)
 

C.luning

Actieve deelnemer
6 aug 2014
64
0
Wish is idd net als ali een chinese webshop. Verzenden duurt soms wel lang.
Verschil is dat wish met verzendkosten werkt ( €1-€2,-) en ali niet.
prijs incl verzendkosten ontlopen elkaar niet zo veel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.