@armadaman, ik geloof dat je het niet goed gelezen hebt, ik heb namelijk nog nooit een verkeerd woord geschreven tot het moment de deze snotneus, mij beledigde en vernederde MET DE WOORDEN ""begin dan eens te googlen voordat je nog meer onzin hier plaatst!"" , nogmaals ik heb altijd geleerd om iedereen in zijn waarde te laten,ook al ben je het niet eens wat een ander verteld,.. wat deze meneer waarschijnlijk niet geleerd is,..
En hier wil ik het bij laten, en op een forum menselijke waardige manier met de rest hier verder te denken over deze schitterende hobby.
Alles wat ik hier tentoon prijst op dit forum is om mijn 45 jarige kennis van houtbewerken, restaureren van klassieke gereedschappen ,en dergelijke met iedereen te delen, en door jullie kennis op een nog hoger niveau te komen!
groet
@wim, inderdaad WD40 is inderdaad een katalysator, helpt het vernietigen van metaal!
@hackemann, er bestaat ook drogende wapenolie, wat jij bedoeld is wapenolie voor het opbergen van wapens, niet de olie voor tijdens gebruik van een wapen in het veld.
@rené13jaar, als jij zo verstandig wilt zijn moet je dit soort opmerkingen niet meer maken, kun je verwachten dat dat niet gewaardeerd word!