Meetgereedschap

knutsel

Nieuw lid
27 feb 2016
23
0
Assenede (België)
Willem1958,
Hartelijk dank om uw inbreng. Ik zit nu erg te watertanden. Het is toch een beetje te ver 53 km enkel en aangezien het wel meer dan 1 dag in de week zal zijn gaat dit meer een last dan een plezier zijn.
In Eeklo zou het heen en terug 35 km zijn.

Groetjes
Jos
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Willem1958,
Hartelijk dank om uw inbreng. Ik zit nu erg te watertanden. Het is toch een beetje te ver 53 km enkel en aangezien het wel meer dan 1 dag in de week zal zijn gaat dit meer een last dan een plezier zijn.
In Eeklo zou het heen en terug 35 km zijn.

Groetjes
Jos


Ik begrijp je twijfel Jos want het scheelt wel aan kilometers en ik weet niet hoe je met je vervoer zit
Maar als Eeklo vol zit moet je anders nog een jaar wachten.
Misschien gaat er nog iemand die een beetje bij je in de buurt woont dan kan je samen heen en weer.
Daarnaast kan de kosten en inhoud van de opleiding ook verschil uitmaken natuurlijk.
Succes met je beslissing.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
SereN@ Hoe bevalt het avondonderwijs houtbewerking u.

Dat bevalt mij zeer goed, net het 2de jaar beëindigd, en meteen ingeschreven voor het 3de jaar. Alles staat of valt met de docent natuurlijk, heb ook al verhalen gehoord waar daar blijkbaar het schoentje bleek te knijpen...
 

knutsel

Nieuw lid
27 feb 2016
23
0
Assenede (België)
SereN@

Dat is nu juist een van de redenen dat ik ook in Eeklo wil gaan buiten het feit dat het maar 35km is.
Het is daar (wel van horen zeggen) zo goed dat velen graag "blijven zitten " en zo kunnen blijven in de klaarblijkelijke goede sfeer en werkstukken maken op moderne apparatuur. Natuurlijk nieuwe mensen moeten dan langer wachten.
We hebben natuurlijk nog het forum en YouTube is ook leerzaam. We houden het hoofd koel met onze chocomel on the rocks.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.