MarMan Tools made in Germany, router lift.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zag net op de site van Baptist bij "nieuw" een aantal router lift's (wat verengelsen we toch) van het merk Marman. Is nieuw voor mij, maar het ziet er wel goed uit.

Prijzen zijn wel vergelijkbaar met de mooie modellen van de wat bekendere merken als Jessem, Incra etc. Maar dan made in Germany...met een interessante oplossing voor in inlegplaten, er is een model voor de kleinere bovenfrezen van Makita en DeWalt, een model voor de grotere bovenfrezen van veel bekende merken en eentje die ook kan kantelen. Daarmee krijgen je freesjes meer mogelijkheden.

Zie hier voor de website van Marman de prijzen vind je bij Baptist.

jaap

marmantools-rl2.0-mit-oberfraese-2.jpgmarmantools-rl2.0-mit-oberfraese-3.jpg

marmantools-rl3.0-schwenkbar.jpg

marmantools-rl3.0-frontal-mit-reduzierplatte.jpg
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Dat kantelende ding is inderdaad erg mooi. Maar 629- euro is toch wel heel erg veel geld voor wat je krijgt.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Oef, mooi spul.
Daar wordt een mens hebberig van 😬

En ik heb de verleiding (een soort van) niet kunnen weerstaan. Er was al enige tijd een duiveltje in mij welke graag een lift wilde ipv een eigen bouwsel en naar aanleiding van deze post toch weer aan het zoeken gegaan. Het is echter ipv de Marman (wat idd een Sauter kopie is) een Jessem geworden. Besteld via Rutlands voor ongeveer €250,-, daarmee een prijsverschil groot genoeg om niet voor de Duitse variant te kiezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
En ik heb de verleiding (een soort van) niet kunnen weerstaan. Er was al enige tijd een duiveltje in mij welke graag een lift wilde ipv een eigen bouwsel en naar aanleiding van deze post toch weer aan het zoeken gegaan. Het is echter ipv de Marman (wat idd een Sauter kopie is) een Jessem geworden. Besteld via Rutlands voor ongeveer €250,-, daarmee een prijsverschil groot genoeg om niet voor de Duitse variant te kiezen.
Kun je een link geven ik vind hem niet voor dat bedrag
 

ilovebrewski

Actieve deelnemer
11 dec 2017
59
2
Ik ben ook op zoek naar een routerlift. Kan de Jessem ook niet vinden op de site. Misschien alweer uitverkocht :(.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Oh sorry, dacht dat je het ding wel gevonden had, alleen met een andere prijs (dat was het incl/excl VAT verschil).
De router lift is overigens reeds uitverkocht en komt ook niet terug in hun aanbod begreep ik. Ik verwacht dat dat zal zijn om verkoop van het eigen model te stimuleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dencom

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.