Mark84

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Hoi mede houtbewerker,

Ben al een tijdje op dit forum actief maar had eigenlijk nooit echt de tijd genomen om me netjes voor te stellen en vond het nu wel eens tijd worden.

Sinds een aantal jaar ben ik actief met hout eigenlijk omdat we een nieuw huis hadden gekocht en ik begon met het leggen van een nieuwe vloer in het huis. Om dit klusje makkelijker te maken heb ik destijds mijn vrouw over kunnen halen om een Festool stofzuiger (2dehands) icm een Festool TS55 inclusief 2x1400mm rail te komen. Dit alles leek mij namelijk een stuk makkelijker dan het gepruts wat ik in het verleden deed met een oude decoupeerzaag.

Na het leggen van de vloeren in het huis kwamen er steeds vaker dingen waarvan ik dacht waarom maak ik het zelf niet ipv het rijden naar bijvoorbeeld een Ikea :)

Zo hebben in de afgelopen periode steeds vaker er voor gekozen om projecten zelf te doen met elektrische gereedschap maar ook om bijvoorbeeld mijzelf te dagen er voor gekozen om de Paul Sellers workbench helemaal met de hand te maken.

Hieronder een kleine indruk van wat ik zo allemaal door de tijd heb gemaakt en laat ik vooral voorop stellen dat ik nog veel heb te leren.

Bouw van werkbank voor mijn afkortzaag
IMG_3681.JPG
Kleine schoenenkast voor in hal
IMG_3898.JPG
Bureautje voor mijn dochter met oud gebruikt hout
IMG_4202.JPG
Makeup spiegel voor dochterIMG_5292.JPG
Paul sellers werkbank nog in aanbouw
072CCA92-B6DF-434A-A67B-C6A26226EB51.jpg
Caviakast voor de vrouw / huisdieren :) (ja Ikea ontwerp gejat :)
IMG_6246.JPG
Kledingkasten op kinderkamers ( ja deurtjes hangen nu recht )
IMG_6757.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: DitchDeurne en JonasLa

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
Caviakast… euh.…. Sorteer je ze op kleur per lade? Hoe kom je er op……
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.