Leo Van Der Loo Post veel 13 apr 2014 1.507 467 Atikokan Ontario Canada 27 jun 2015 #1 Deze schaal is gemaakt van een Esdoorn crotch ?? mik ?, ongeveer 28cm doorsnede, met Tung olie finish.
Deze schaal is gemaakt van een Esdoorn crotch ?? mik ?, ongeveer 28cm doorsnede, met Tung olie finish.
JanAnton Actieve deelnemer 13 mrt 2013 238 6 Groningen 27 jun 2015 #2 mooi schaal hoor! ik vind dat je de bovenrand ook heel mooi hebt afgewerkt.
Wimmel Post veel 27 apr 2014 1.056 0 Montfoort 27 jun 2015 #3 Inderdaad, erg mooie rand en zoals altijd bij jou Leo, ook op de onderkant wonen mensen .
Roestige Spijker Post veel 5 okt 2013 1.198 119 53 Landgraaf 28 jun 2015 #5 Ja Leo.... alweer een mooie schaal.... het elegante randje is bijna je handelsmerk
Leo Van Der Loo Post veel 13 apr 2014 1.507 467 Atikokan Ontario Canada 28 jun 2015 #6 JanAnton zei: mooi schaal hoor! ik vind dat je de bovenrand ook heel mooi hebt afgewerkt. Klik om te vergroten... Thanks Jan , het zijn de kleine dingen die een mediocre werk dat extra’s geven Wimmel zei: Inderdaad, erg mooie rand en zoals altijd bij jou Leo, ook op de onderkant wonen mensen . Klik om te vergroten... Yes Wim bij mij is de onderkant net zo belangrijk als the bovenkant, thanks sirjacobsd zei: Mooie schaal Leo met een bijpassend randje. Klik om te vergroten... Thank you Jacob for commenting and to take the time out of a very busy schedule I’m sure Roestige Spijker zei: Ja Leo.... alweer een mooie schaal.... het elegante randje is bijna je handelsmerk Klik om te vergroten... Thanks , nee niet een handels merk R.S., alleen als Ik vind dat een beter geheel word met een rand, anders gaat het zonder rand de wereld in
JanAnton zei: mooi schaal hoor! ik vind dat je de bovenrand ook heel mooi hebt afgewerkt. Klik om te vergroten... Thanks Jan , het zijn de kleine dingen die een mediocre werk dat extra’s geven Wimmel zei: Inderdaad, erg mooie rand en zoals altijd bij jou Leo, ook op de onderkant wonen mensen . Klik om te vergroten... Yes Wim bij mij is de onderkant net zo belangrijk als the bovenkant, thanks sirjacobsd zei: Mooie schaal Leo met een bijpassend randje. Klik om te vergroten... Thank you Jacob for commenting and to take the time out of a very busy schedule I’m sure Roestige Spijker zei: Ja Leo.... alweer een mooie schaal.... het elegante randje is bijna je handelsmerk Klik om te vergroten... Thanks , nee niet een handels merk R.S., alleen als Ik vind dat een beter geheel word met een rand, anders gaat het zonder rand de wereld in