ik denk dat er 3 boordiameters zijnik kom er maar slecht aan uit . Ik zie iets over het hoofd
ja die maten kloppen ik ga dit morgen eens uitboren ik denk dat het zo moet. Ik laat het weten fijne avond verderik denk dat er 3 boordiameters zijn
waarschijnlijk 6, 8 en 10
je kan dus slechts 2 gaten per keer boren
probeer om de platen zo te leggen
dan boor je bij de ene in de kop, en bij de andere in het vlak
en leg de platen overstekend tov je werkbank
Bekijk bijlage 133069
SuperPiranha deuvelmal, op de niet heel scherpe afbeelding staat hoe je het plaatmateriaal klemt.
Bekijk bijlage 133070
Stond geen naam op geen handleiding niets. Maar zonder het forum zat ik nog te puzzelen. Super bedankt allemaal.Voor iemand die eerst niet wist wat voor ding het was, heb je het snel onder de knie![]()
Dat dacht dus ook maar als je het doet zoals het moet heeft de onderste plank geen steun. Je moet minimaal een klem gebruiken anders lukt het niet .Simpel ding, maar ziet er heel erg logisch uit.
Klopt anders gaat het nietJe moet toch altijd de panelen op elkaar klemmen, totdat je alle gaten geboord hebt?
Helemaal mee eensJe wil dat alle gaten tegen over elkaar zitten. Omdat je de boormal voor elk gat moet verplaatsen, moeten de panelen niet ten opzichte van elkaar kunnen verschuiven.