Makita geleiderail adapter voor boven/kantenfrees

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Wegens een aanpassing op dit ontwerp, en dus een nieuwe print, is deze overbodig. Weggooien is zonde dus bij deze de vraag of iemand baat heeft bij een dergelijke adapter. Dit is het gebruikte model.

Ik hoef er niks voor te hebben of je moet de materiaalkosten a 3,60- willen vergoeden. Ophalen of verzenden.

20231124_143934.jpg20231124_143939.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: hstraat

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Ja, graag!
Dat lijkt me heel handig, ik heb zowel een frees als een rails, maar nog geen manier om ze te koppelen.
Ik stuur een PB
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ah ik zit met precies hetzelfde, vroeg me af waar je de stl vandaan hebt! Zou hem evt zelf ook kunnen printen. Groeten!
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Dat is listig, zoiets had ik wel kunnen gebruiken toen ik de groef voor de halspen in mijn gitaar in aanbouw freesde, gisteren (wel goed gegaan met alleen de zijgeleider, overigens) :D
Werkt het ontwerp goed?
Die manier om hem spelingsvrij te krijgen is listig, gewoon twee schroefjes die tegen het plastic duwen.
 

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Dat is listig, zoiets had ik wel kunnen gebruiken toen ik de groef voor de halspen in mijn gitaar in aanbouw freesde, gisteren (wel goed gegaan met alleen de zijgeleider, overigens) :D
Werkt het ontwerp goed?
Ja het werkt ideaal. Zitten twee stelschroeven op om de speling op de rail eruit te halen. Je kan er optioneel nog een handvat bijprinten/maken. Heb hem zelf veel gebruikt voor dado's in meerdere kasten te maken.
 
Laatst bewerkt:

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam
Ik heb wel twee bovenfrezen maar geen rails. Ik heb wel een 3d printer en een ontwerpprogramma.
Dit opent perspectieven. Bedankt voor het idee.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.