maatvoering lounge bank gevraagd

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Beste Alle

Ik ben op zoek naar wat maat voeringen van lounge banken maar kan deze niet goed vinden.
Kunnen jullie me hiermee helpen ?
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Ik ben net even de tuin ingelopen voor je. Mijn set bestaat uit 6 losse units van 74x74cm en een laag tafeltje van 80x80cm. De losse units zijn op verschillende manieren te combineren als hoekbank en stoelen.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Ik ben net even de tuin ingelopen voor je. Mijn set bestaat uit 6 losse units van 74x74cm en een laag tafeltje van 80x80cm. De losse units zijn op verschillende manieren te combineren als hoekbank en stoelen.
De kussens van onze lounge set zijn 73x73.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Kijk eerst naar de maat kussens die je wilt kopen. Die zijn het duurste en bepalend.
meeste banken die ik heb gemaakt, zitting 60 diep, 43 voorzijde en 41 achterzijde hoogte. Kier laten met rugleuning ivm regenwater. Rugleuning 40 hoog en iets schuin. Heb de hoek nooit gemeten, klem de rug gewoon vast en ga zitten. Prettig, dan schroef je hem vast.
met 43 voorkant kun je dus de voorzijde dichtzetten met 2 steigerdelen indien gewenst. Of er een lade of bak onder maken tbv kussens, moet je wel de onderzijde zitting dichtmaken maar dat spreekt voorzich denk ik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.