Maandag Koningsdag, waar gaan we naar zoeken?

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
291
153
Leeuwarden
Maandag is het weer koningsdag, ik ben benieuwd naar wat voor houtbewerkings-juweeltjes jullie zoeken. Is er überhaupt nog wat te vinden op de rommelmarkten? Ik merk dat mooi gereedschap vaak alleen bij de echte handelaren te vinden zijn (niet echt de koopjes :) )

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
104
71
23
Den helder
Maandag is het weer koningsdag, ik ben benieuwd naar wat voor houtbewerkings-juweeltjes jullie zoeken. Is er überhaupt nog wat te vinden op de rommelmarkten? Ik merk dat mooi gereedschap vaak alleen bij de echte handelaren te vinden zijn (niet echt de koopjes :) )

Hoi jabjab

Mij gaat waarschijnlijk wel weer kijken maandag op den hoorn, texel, die markt is er elke maandag meestal. Is dan ook niet giga druk in tegenstelling tot die in den helder waar ze zowat niet normaal kon lopen zeg

Maar mij hebt hier wel eens toevallig een oude kuiken booromslag gezien, en heb ook wat oude lepelboortjes toen gekocht. Dus soms moet je gewoon echt even geluk hebben😆

Met vriendelijke groet Teun

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.832
1.007
Moordrecht
Ff in Gouda kieken, km of 5 fietsen verderop. Ik verwacht er weinig van, vorig jaar ook niets. Vind zelden wat, maar dat is ok. Op de brocante markt in Gouda vorig jaar wel een heel mooi oud spookschaafje gevonden. Was wel eenhandelaar, maar voor 7,50 mocht ik m meenemen

• Leuk
Waarderingen: teun van bloemendal

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.