M33x3.5 naar M20x1

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Je moet spinningwheels een bericht sturen prive concertvatie. boven naast je forumnaam staat een envelope daar moet je op klikken.
Je hebt nu een pb bericht gestuurd dat iedereen kan lezen ik weet niet of dit aan komt. Gebruik je de manier die ik zeg krijgt hij ook een e-mail .
 
  • Leuk
Waarderingen: Rein Peelen

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
draad snijden , gebruikt voor de kleinere draad snijplaaten op de bank,,
Denk ook dat iemand die het wel kan , pas materiaal moet hebben zo dat hij de goede maat kan krijgen,
Draad snijden luistert nog al nau
Zal proberen mee te denken aan een oplossing , tap 20x1 gevonden , tussen de spullen

Beloof niets , heb een boxford me ME 10 engelse bank met norton kast ,
Maar tijd is een punt 93 jarige moeder een ander punt , ben ook mantelzorger,
X grote kinderen ja papa kan wel wat , het lijkt wel op werken een dag heeft toch 25 uur ?
En als je op een leeftijd komt gaan de uren ook nog eens veel sneller voor bij ,
Soms moet je tegen je zelf zegen stop nu tijd voor mij zelf , even bank drukken of achter de pc. Bekijk het
Maar , ben even niet thuis, batterijen uit de telefoons deurbel /kapot, niets 100x ja maar ,
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.