LUREM RD31 vlak- vandiktebank met langgatboor

Status
Niet open voor verdere reacties.

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.762
980
Omgeving Eindhoven
2. Hoe vervoer ik de vvd en hoe krijg ik het op zijn Plek?
Peter, kijk anders eens in mijn topic over de aankoop van mijn tafelzaag. Ook zo'n brok gietijzer, hoe ik die heb vervoerd, op de aanhanger gekregen en later op het onderstel.

1. Kan ik met deze machine 10 jaar voorruit of heb Ik binnen 2 jaar toch de neiging om een hammer a31 te kopen? Ik ben niet handig met machines onderhouden, maar ook geen twee linker handen.
Deze machine is een flinke stap vooruit tov wat je nu hebt. Ik schat zo in dat je je hier wel een hele poos kunt vermaken. En zo niet, dan verkoop je deze over een aantal jaar toch weer? Deze houdt zijn waarde wel, hoor. En bedenk ook dat de levertijd van een A3-31 tegenwoordig ook niet iets is waar je blij van wordt...
 
  • Leuk
Waarderingen: antwerpenpjvan

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
Bedankt voor de tips Rob. Mooi topic beschreven, heb hem net helemaal doorgelezen.

ik ga me verdiepen in de hooghefpalletwagen en of die op mijn bescheiden aanhanger kan van 2 m diep. 😊
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Antwerpenpjvan en ik hebben vanmiddag met wat spierballen, een helling van steigerdelen en een fijne gladde plank, de vanditebank in zijn aanhanger kunnen krijgen. Volgens mij krijgt de Lurem een mooi nieuw thuis en ik hoop dat Antwerpenpjvan er veel plezier van gaat hebben.

Hier kan in ieder geval een slotje op. Is verkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
Antwerpenpjvan en ik hebben vanmiddag met wat spierballen, een helling van steigerdelen en een fijne gladde plank, de vanditebank in zijn aanhanger kunnen krijgen. Volgens mij krijgt de Lurem een mooi nieuw thuis en ik hoop dat Antwerpenpjvan er veel plezier van gaat hebben.

Hier kan in ieder geval een slotje op. Is verkocht.
C6032B1C-ECA5-4010-BE77-55892E74DEE2.jpegHij staat inmiddels binnen Mark! Met hulp van twee buurmannen.

bedankt Mark voor de verkoop en de hulp, ik ga er mooie dingen mee maken. En bedankt Klusrob voor het advies. Ik meld me nog een keer voor jouw onderstel op Wielen! Die heb ik hard nodig namelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: klusrob
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.