Luchtpomp / Accucompressor Makita 18V LXT

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
5.035
1.391
Riemst
Ik heb een tijd geleden een vaste leiding tot aan de poort van de carport gelegd. Wat een gemak! Geen gedoe meer met haspel of sleuren met compressor. Altijd onbeperkt perslucht beschikbaar voor oppompen van banden of schoonblazen.

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.140
2.927
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik heb een tijd geleden een vaste leiding tot aan de poort van de carport gelegd. Wat een gemak! Geen gedoe meer met haspel of sleuren met compressor. Altijd onbeperkt perslucht beschikbaar voor oppompen van banden of schoonblazen.
ook een goed idee
mijn huidige infrastruktuur leent zich daar niet toe

ik heb ook nog een éénasser (Holder E9), kruiwagens, materiaalkarren, enz, en werk veel op verplaatsing

het moet én mobiel én vlot meeneembaar én op accu én betrouwbaar zijn

dit lijkt mij de beste keuze

aan deze flink lagere dan aanbevolen prijs

1768724187310.png

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.970
4.060
Een simpele voetpomp heeft zelfs geen accu nodig. En als je binnenbanden poreus worden kan je er ook een nieuwe in doen. Dat scheelt weer pompen.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.140
2.927
Klein-Brabant, Vlaanderen
Een simpele voetpomp heeft zelfs geen accu nodig. En als je binnenbanden poreus worden kan je er ook een nieuwe in doen. Dat scheelt weer pompen.
ook een goed idee
voetpomp ? inderdaad ! maar ik werk weinig met handgereedschap
mijn bus heeft geen binnenbanden
mijn aanhangwagen evenmin
dan blijven vooral de kruiwagens over
op sommige steekt een volle band

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
443
144
61
Sint Odilienberg
ook een goed idee
voetpomp ? inderdaad ! maar ik werk weinig met handgereedschap
mijn bus heeft geen binnenbanden
mijn aanhangwagen evenmin
dan blijven vooral de kruiwagens over
op sommige steekt een volle band
je hebt een bus. Heeft deze dan geen 12V pomp bij het reservewiel/als reserve. Mijn Ford Transit custom heeft deze standaard in de bus en mijn vorige Opel movano had dit ook. Ga eens zoeken......

Fred

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.