Op buitenlandse fora lees ik dat Dewalt er niet veel mee doet. Ze kunnen het natuurlijk ook makkelijk schuiven op de gebruiker dat die de moer niet goed heeft vast gezet. Maar mbt de tandjes is het inderdaad wel goed om de vraag daar neer te leggen. Ga ik doen!Wat zegt Dewalt daarvan? Ik zou toch eens informeren bij de klantendienst. Als het een bekend probleem is dat er een onveilige situatie ontstaat moet de fabrikant een oplossing aandragen. De tanden horen ook niet los te komen. Is ook wel een vraag waard.
Wat ik zo lees is dat dus veel mensen een softstart aan hebben gesloten. Ik heb die van mij besteld en ben heel benieuwd. Het lijkt mij ook veel aangenamer. Hij gaat nu met best wel een klap aan.Ik heb al heel lang een Dewalt zaagtafel, eerst een DW745 en nu ook al een paar jaar de 7492. Nooit gebeurd, maar kan me wel voorstellen dat het angstaanjagend is. Softstart zorgt er overigens ook voor dat de hoogteverstelling constant blijft. Nu is daar ook wel een oplossing voor, een hele simpele, maar de klap zorgt voor kleine verschuivingen. Het is en blijft een bouwzaag en dit soort oplossingen dragen wel bij aan de accuratesse. Ik ben er iig heel blij mee, het voelt ook een stuk aangenamer..