Ik had hetzelfde probleem maar dat is nu voor 98 procent opgelost. Ik heb de machine helemaal uit elkaar gehaald, de geleiders eraf en uit elkaar, de motor eraf, de wielen, zelfs de lagers uit de wielen gehaald. Helemaal schoon gemaakt, nieuwe rubbers op de wielen enzovoort.
Wat bij mij waarschijnlijk het belangrijkste probleem was, was dat de wielen niet ´in lijn´ stonden waardoor het zaagblad kromgetrokken werd (een wiel stond t.o.v. een andere iets naar achter). Daarnaast waren de rubbers aan de kant waar de zaagtanden zitten afgesleten waardoor de tanden naar één kant krom leken te trekken.
Ik gebruik nu ook een iets dikker en stuk breder zaaglint. De machine blijft echter de neiging vertonen iets naar links af te buigen dus ik moet mijn ´workpiece´ onder een lichte hoek door de machine geleiden om recht te zagen.
Ik vrees dat bij mij het probleem pas 100% opgelost zal zijn na de aanschaf van een nieuwe machine, maar ik nog wel even met de huidige werken (lees: ik heb momenteel niet de financiele middelen voor nieuwe lintzaagmachine

).
Ik hoop dat je iets aan bovenstaand verhaal hebt en je het probleem bij jouw machine wel helemaal kan verhelpen.