Lintzaag probleem

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Het kan ook zijn dat je je motor opnieuw moet laten wikkelen. Heb ik ook gehad bleek dat mijn drie fase maar 2 fase leverde dus de motor liep op 220v dat is dus niet best voor het motortje. Uiteindelijk de fout in mijn groep hersteld en de motor opnieuw laten wikkelen (duur grapje)
Dus kijk ook even naar je stroomnet kan zo maar zijn dat 1 fase ontbreekt of weg gevallen is en dat merk tijdens het gebruik eigelijk niet want machines met ster driehoek schakeling starten op op 220 en als je dan doorschakelt en de fase komt niet in merk je er niets aan. (misschien iets kracht verlies).

groetnis, Roeland
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Maar wat heb je nou gedaan Rudy?
Dirrect in driehoek aangesloten, of een nieuwe motor, of een nieuwe ster-driehoekschakelaar, of ....?

Ik had mij probleem nog op een ander Forum geplaatsten daar is er iemand die mij voorgesteld heeft om de ster driehoek schakelaar na te kijken proper te maken en de contacten bij te vijlen ...(gratis het is zijn hobby)!
Maar de persoon drinkt graag een trappist ,dus ...
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.978
807
Omgeving Leiden
Je maakt hel wel spannend hoor.
Maar ik neem aan dat voordat de trappist op tafel kwam, de ster- driehoek schakelaar is gekuisd. En dat dat daarmee het probleem was opgelost.
Over je belevenissen na de trappisten lees ik later wel in de 'kantine'.:)
Mooi dat je zaag weer werkt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.