Lintzaag: elecktra beckum, hammer, felder

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ook niet vergeten dat je in promo moet kopen bij Felder, ik heb de indruk dat de normale prijs opgeblazen is en dat je tijdens de promo periodes de echte prijzen hebt want ze zijn makkelijk de helft van het jaar in promo en bijna iedereen koopt tijdens die periode.
In de herfst 2014 had je bijvoorbeeld de keramische geleiding er gratis bij, maar soms is het helaas korting in de vorm van gratis linten die amper lang genoeg meegaan tot die van tuffsaws geleverd worden!
Volgende promo is in maart.

Voor mij werkt de gewone geleiding op de n4400 naar behoren, dus ik zie het niet zitten om zoveel uit te geven voor de keramische.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Als ik zo vrij mag zijn, wat betaal je in de promo dan voor een N4400?

Toen ik de mijne kocht in 2011 was de promo, motor van 4pk, 3 linten van €70 erbij (die je moest betalen) en een korting van €118, wat dus eigenlijk maar €48 korting was excl btw.
In totaal incl btw koste die toen €1506, nu is de basisprijs €1709 incl btw.

@Pieter, die zijn er in ieder land maar steeds iets verschillend om de productie in Tirol te spreiden denk ik.
 

Rocky

Actieve deelnemer
23 apr 2012
61
1
Ok, wachten tot de promo dus.

Een paar jaar geleden ben ik gaan kijken voor een combine van Hammer, maar toen was de levering zelfs €350. Dit was van Antwerpen tot in Diepenbeek.
Ik vond dit eerlijk gezegd superduur.
Dus dat wordt dan onderhandelen:)
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Gisteren even wezen kijken in Barneveld...toch geen leuk bericht:

"Vanaf maandag gaan de prijzen omhoog en dit houd in dat de Hammer K3W € 100,00, de Hammer A3-26 € 130,00 en de N3800 € 300,00 duurder worden"

ik heb een offerte voor de N3800, ongeveer 1350,- inclusief transport.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Weet iemand toevallig wanneer de volgende promo actie in NL is?

In de lente, dus ergens in maart normaal gezien. Je moet je registreren op hun site, dan krijg je een mail met pdf en folder in de bus. Maar ik heb ook gemerkt dat er soms zaken in promo zijn zonder dat het ergens aangegeven is. Toen ik vorige herfst achter een freesmachine vroeg die niet in de promo folder stond kreeg ik te horen dat daar wel een flinke korting op zat.
 

bobken

Nieuw lid
19 feb 2013
7
0
Volgens Tema is de volgende promo in België binnen +- 2 weken. Nederland zal snel volgen schat ik...
 

bobken

Nieuw lid
19 feb 2013
7
0
Klopt. Verkoper bij Tema dacht iets van +- 7 à 8 procent stijging. Was voor hen ook nog niet duidelijk hoeveel juist. Bij de offerte die ik heb gekregen was dan ook duidelijk een vermelding dat zij binnen dit en twee weken terug contact opnemen voor een nieuwe offerte.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.