Lidl producten? Go of No-Go?

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.575
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb ondertussen nog een simpel accu tolletje en een klein nat/droog zuigertje van parkside besteld. Mijn laatste Hitachi accu (van de accutol) is bijna op zijn eind en dan stop ik met die lijn denk ik. Zodra er weer een actie is pak ik nog wat 4Ah parkside accu's mee en dan kijk ik hoe lang ik daarmee ga doen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Festool. Fein. Maffell. Zoals dat in DE heet middelgrote familiebedrijven. Hebben sinds jaar en dag hun samenwerkingsverbindingen. Iets wat ze daar veel beter doen dan hier in NL.
Vb: Festool neemt producten over van HolzHer (schaaf en voorloper Domino). Festool koopt frees in van Maffell. Festool rebrands accessoires van Wiha. Etc. Etc.
Volgens mij heeft festool de bandschuurmachines van Holzher een op een overgenomen. Mij is altijd verteld dat de schaaf HL850 een eigen ontwikkeling is. Dat er samenwerkingen zijn is duidelijkijk.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.140
1.949
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ben wel benieuwd welke Prebena’s er zijn met CAS
awel, vandaag ben ik op prowood in gent prebena tegengekomen
ik kreeg van hen een brochure & voor de 1ste keer zag ik concrete info over dat CAS (Cordless Aliance System)
op de link in jouw bericht #35 had ik nog niet doorgeklikt
in CAS zitten toch reeds mafell, metabo, prebena en starmix (!)
da's al een goeie start
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.