Lid worden van Sawmill Creek

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo mensen,

Zoals jullie misschien wel weten, kun je op het houtforum Sawmill Creek alleen de foto's bekijken als je lid bent. Ik heb nu al diverse keren geprobeerd me aan te melden, maar ik werd steeds na een paar uur weer verwijderd als lid:

Account removed at Sawmill Creek Woodworkers Community!
Dear Wilco Flier,

Unfortunately your registration at Sawmill Creek Woodworkers Community did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.

Please make sure to review our Terms of Service (http://www.sawmillcreek.org/terms.php) for details.

Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name.

Sorry,
Sawmill Creek Woodworkers Community

Ik weet niet meer wat ik eventueel fout doe. Weet iemand hier meer van??
 

urbaan

Nieuw lid
30 okt 2011
9
0
Hallo Wilco,

ik heb mij ook geregistreerd, eens zien of ik het zelfde probleem heb. Ik laat het je weten.

gr
Wim
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Deze "Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name." zin suggereert dat men denkt dat je niet je echte voor+achternaam gebruikt tijdens de registratie.
 

WR1944

Oud hout
peterderooij zei:
Deze "Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name." zin suggereert dat men denkt dat je niet je echte voor+achternaam gebruikt tijdens de registratie.

Als ik Wilco's verhaal correct interpreteer verliep de procedure van het registreren goed maar werd in een later stadium z'n account gewist voor een vage rede. Misschien moet Wilco toch maar een valse naam opgeven om toch z'n account te kunnen behouden. Of anders een mailtje naar de administrator sturen.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Je hebt het inderdaad correct. Na de aanmelding en activatie kon ik alles op het forum bekijken, en stond er ook en 'signed in' teken. Ik kan er echter op wachten dat ik een paar uur later een mailtje krijg met de geciteerde tekst uit mijn eerste post.

Ik denk dat ik mezelf inderdaad maar eens een puur Engelse naam ga aanmeten, en het dan nog eens probeer. ;)
 

WR1944

Oud hout
Wilco, ik ontving hetzelfde bericht als jij, m'n account is ook zonder verdere uitleg opgeheven. Ik zal er een e-mail aan wagen richting Sawmill Creek. Ook zal ik een vraag deponeren op het FOG forum. Ik ben benieuwd wat hier uit komt.
 

urbaan

Nieuw lid
30 okt 2011
9
0
en bij mij is ook mijn account opgeheven met de zelfde reden. Ben benieuwd wat er uit komt mbt die email...
 

WR1944

Oud hout
Ik heb een e-mail naar Sawmill Creek gestuurd waarom m'n account verwijderd was en kreeg het volgende antwoord.

You need to register using your real first and last name with a space between the two as your username.

Jackie Outten


Ik heb een mailtje teruggestuurd met de mededeling dat ik precies volgens de opgave m'n naam heb ingevuld. En dat ik uit Nederland kwam en dat daardoor de naam misschien vreemd overkwam. Maar met 12 millioen illegalen in het land zullen ze toch echt moeten gaan wennen aan vreemde namen.
Ik ben benieuwd naar hun reactie.

Groeten, Wim (m'n echte voornaam)
 

WR1944

Oud hout
Er is licht aan het einde van de tunnel. Als ik m'n password in een e-mail aan ze opstuur wordt m'n account weer in ere hersteld. De aanhouder wint. Ik zou iedereen aanraden hetzelfde te doen als ik, stuur ze een e-mail.

Wim,

I will set up y our account for you. What would you like to use as your password.

Jackie Outten


Mocht iemand moeite hebben met het Engels, ik help je graag. Natuurlijk heeft niet iedere getalenteerde houtbewerker een taalknobbel.
 

WR1944

Oud hout
Zo te zien is mijn lidmaatschap bij Sawmill Creek een feit.

Wim

Your account has been set up. Log in as Wim Roetman and use ######## as your password.

Jackie Outten


Ik moet het nog even uitproberen. Maar misschien kan ik een vroege vogel inlichten.

En inderdaad het werkt.

Voor de mensen die lid willen worden zijn er dus mogelijkheden. Mocht het toch nog mis gaan dan kan je het met een mailtje rechtbreien.
 

urbaan

Nieuw lid
30 okt 2011
9
0
Hallo Wim,

bedankt voor het uitzoeken. Ik ga het ook meteen uitproberen.

groeten
Wim
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.