Leuke aanbieding Festool accu stofzuiger

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.189
988
Enschede, Twente
Tuurlijk, maar ook zonder accu's en lader kost hetzelfde EAN-nummer bij Festool zelf meer dan 600 euro en bij Rubart nog altijd ongeveer 460
True. Ik denk dat ze een inkoop-overschot hebben of dat deze EOL is. Het laatste zou betekenen dat dit binnenkort ook bij andere resellers opduikt. Klium heeft ook van die acties die heel scherp zijn. waarvan ik ook vermoed dat die met overschot te maken hebben.
Ik weet dat resellers een eindejaarsbonus krijgen als ze een bepaalde target halen & dan willen ze weleens tegen minimale marge verkopen om die bonus te halen. Het blijft een rare handel, die spullen...

Guido76

Actieve deelnemer
23 okt 2018
279
52
Zeewolde
laatste dagen hier ook naar aan het kijken. Heb nu die accu systainer stofzuiger. Ook prima, maar accu's zijn snel leeg.

Ik gebruik deze stofzuiger enkel in huis als huishoudstofzuiger. Gaat zeer goed.

• Leuk
Waarderingen: BraveHendrik

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
196
133
Kapellen (Antwerpen)
soms moet je als hobby-houtbewerker creatief zijn...
Als ik een goeie verantwoording vind, haal ik er zelf eentje op
die verantwoordig is makkelijker dan ik dacht - als ik nu zo'n CSC SYS 50 zou kopen, dan heeft het natuurlijk veel meer zin om de stofzuiger daarbij ook op accu te hebben.
Bij zo'n CSC SYS 50 hoort natuurlijk ook het onderstel en meteen een Energy-set met 4x 5Ah accu en duolader; dat betekent automatisch dat de Mini stofzuiger handiger is dan de draagbare, want in die laatste kunnen die 5Ah accu's niet in...

Blijkt de promo voor die Mini bij Toolmax toch nog nét dat beetje interessanter :unsure:
Blijkt Meyer de CSC SYS basismachine (zonder accu's, zonder onderstel) net nu even in promo te hebben 🤭
Blijken de verzendingskosten voor accu's en onderstel zonder de machine bij Rubart veel lager te zijn 🧐 (ok, tien dagen levertijd, dat overleef ik wel)

Stofzuiger kopen, dus maar 😇😎

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.